מרטיט • מיטל אוחנה: "אני רק מבקשת שה' ינחם אותי ויהיה איתי" • הראיון המלא

    דוד לזר 10 Comment on מרטיט • מיטל אוחנה: "אני רק מבקשת שה' ינחם אותי ויהיה איתי" • הראיון המלא
    21:58
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on שבעה בני משפחה נרצחו בטבח: "לא הפסקנו לבכות כל היום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שבת) נמצאה גופתו של הנעדר – אמיר אוחנה באגם באומן שבאוקראינה לאחר שנעדר במקום מיום השני של ראש השנה. הלווייתו החלה היום באומן והיא יצאה מהקלויז שעל יד ציונו של רבי נחמן מברסלב. בהמשך הערב ארונו ימריא ארצה והלווייתו בישראל תתקיים מחר.

    הערב (ראשון) רעייתו האלמנה מיטל אוחנה העניקה ריאיון רווי אמונה בקדוש ברוך הוא, ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי'.

    "התחושות קשות ולא קלות, האמת שזה נראה כמו חלום רע", סיפרה אוחנה בדמעות," לא קל בכלל לאבד בעל, במיוחד לא אותו, הוא היה הכל בשבילי, היה אדם צדיק הייתה לו יראת שמים מטורפת, קדושה, כל כך רצה להיות בן תורה ותלמיד לחכם, כל ההקפדות שלו, להתקדש כל הזמן. מצד אחד כל כך קשה, מצד שני מתוך 40 אלף איש שהיו באומן – הקדוש ברוך הוא לא עושה טעויות, עם כל הצער – אנחנו מאמינים בעולם הבא ובתחיית המתים, עם כל הקושי להסביר לילדות הקטנות שאבא שלהם בשמים".

    "אני רק מבקשת שה' ינחם אותי ויהיה איתי, זה הכח שלי וזה חשוב לי, אני לא יודעת אם זה המקום, אני רוצה להעביר לבעלי שאני אוהב אותו לנצח כל החיים", אמרה בבכי חנוק ובדמעות.

    כמו"כ, היא סיפרה למימרן כי בעלה המנוח חזר בתשובה כשנתיים לפני החתונה שלהם, "הוא לא היה רואה כלום בעיניים, גם עם מחלת האפילפסיה שממנה הוא סבל בכל יום", סיפרה ואמרה כי "גם לי היה קשה, ואני מקווה שלא טעיתי".

    "אני מביטה על ההלוויה ואני לא מאמינה, אבל אני אומרת לעצמי מה יותר גדול מזה שרבי נחמן עומד ומספיד אותו", אמרה הערב ב'קול חי'.

    "שאזכה לעשות את כל מה שביקש ממני, הוא היה אומר לי כל כך בעדינות, רצה שיהיה לי טוב, שנזכה שהבנות שלי יהיו מאושרות ושינוח בשלום על משכבו", אמרה לסיום והוסיפה: "חשוב לי להגיד, אני מאמינה באמונה שלימה שהקב"ה לא טועה וזה חייב להיות רק לטובה".

    האזינו לראיון המלא:



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      מיטלי מחזיקים לך אצבעות!1
      בהצלחה ענקית חזקה שלנו!!!!

    2. 9

      חיבוק ענק!!!!
      אני מת מרמת האמונה שלך!!!!

    3. 7

      איך אפשר להעלות אותה לשידור?! מי העז לבקש ממנה כזה דבר?!

    4. 5

      ה לא עושה לאדם סבל סתם. אדם כה חזק כמו מיטל עומדת בנסיון בצורה מעוררת התפעלות ומקדשת שם שמיים ברבים. זכויות כה רבות בערב יום הדין ואין ספק שבעלה שמח בה בשמים, שמח בדרך שבו היא מתמודדת ועכשיו היא קרובה לקב"ה ויש לה נתיב פתוח אליו, כתוב שתפילת אלמנות מתקבלת בשמים ואהובה על הקב"ה. מן השמיים תנוחמו ולא תדעו עוד צער. ונזכה שבמהרה יבוא משיח צדקינו ויאמר לצרותינו די ויקומו המתים לתחיה, אמן!

    5. 4

      מיטלי אשרייך, זו אמונה של בת מלך!!!,
      מהשמיים ינחמו אותך ושלא תדעי עוד צער
      את ומשפחתך אמן

    6. 3

      אוהבים אותך מאוד ומחזיקים לך ידים חמות אין כמו האמונה שלך

    7. 1

      צדיקה אמיתית. שה' יתן לך כוחות מעל הטבע ולבנותייך הטהורות.